Jensen

Alla inlägg under oktober 2013

Av Maria Jensen - 2 oktober 2013 15:31

Idag har Patricia varit förbi och vi har tittat på andra avenyn.. haha och ätit mys frukost :-)

Sen blev det massa snack så hann aldrig iväg till lärcentrum i kävlinge för o prata om pluggandet. Får bli imorn :-)

Snart snart kanske jag får plugga. Längtar faktiskt :-)

Av Maria Jensen - 2 oktober 2013 15:29

Igår var jag på heartbreak tattoo och fick en ny tatuering av Sara-li :-)

Alltså är det fler än jag som älskar känslan när man tatuerar sig?
Jag skulle kunna somna... haha. Ryser så skönt det är!!

Så nu har jag först gjort en med alice 130606 på övrearmen på undersidan.. lr vad man säger. Haha. Lila stjärnor omkring.

Och nu senast blev det familia ante Omnia
Familjen framför allt
Med olika stjärnor i färg :-)
Grymt nöjd med båda iaf :-)

Gjorde dom på ett presentkort jag fått av svärmor o mannen i 25års present :-)

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards