Jensen

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Maria Jensen - 18 oktober 2013 18:47

Oj nu kom jag av mig igen.

Har så sjukt fullt upp! Men försöker bättra mig :-)

Ikväll är mannen på grabbkväll o moffs hämta upp liam med tåget vid fyra tiden. Så nu är han o busar hos dom!
Han har verkligen saknat dom.

Dom ställde tom in sin biokväll så han kunde få komma.
Bättre föräldrar finns ingenstans! ???
Älskar er!

Så nu ligger alice o snackar o jag dricker loka o tittar på halvvägs till himlen. Hah
Johan glans e ju kung ;-)


Har förresten börjat lyssna på femtio nyanser av honom.

Haha den skit bra. Spännande rolig o tantsnusk. Haha

Dock lyssnar jag på den i ljudbok då jag ej hinner med o läsa en bok. Hehe

Tips på fler ljudböcker?

Förutom femtio nyanser serien så lyssnar jag helst på självbiografier :-)


Förresten på tal om inget. Så har liams dagis kort kommit. Dom blev bra i år :-D här är ett iaf :-)


Trevlig helg hörrni! ?

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards