Jensen

Alla inlägg under oktober 2013

Av Maria Jensen - 29 oktober 2013 21:27

Idag provade jag släppa alice och nu har hon hittat balansen i att sitta. Men hon har svårt o sitta riktigt upprätt än ;-);-) men det kommer. Men hon kämpar. Då mitt batteri nästan va slut så blev det ingen blixt :-( haha. Men var tvungen o fota iaf ;-)

Av Maria Jensen - 29 oktober 2013 21:18

Jaa idag trotsa vi blåsten och begav oss till ett mini zoo I lomma efter dagis.

Fick släpa liam därifrån sen. Haha. Han ääälskar verkligen djur!!

Av Maria Jensen - 29 oktober 2013 11:57

Ja guuud vilket blåsväder det var!! Fick synda mig och ta in allt vi hade i trädgården och lägga det i uterummet

annars hade det blåst över till grannen =/

Och fönstrerna skallra och var en liten glipa i fönstret i tuvas rum. Som jag ej fick igen

Så imorse när jag kollade hade sängen flyttat sig ifrån väggen 3 DM!! vad e oddsen för det..

barnen fick sova inne hos mig. hahah. Mannen fastnade i lomma. SÅ han fick sova hos sina föräldrar.

Liam saknade honom massa! Ringde till han och sen när dom hade lagt på så ringade han upp han 

på fjärkontrollen ;) hahha  



Och hoppas ni kollar in Lindas sida på facebook. Hon har precis sytt upp nya mössor :)


Ny sydda Mössor. 
Översta passar ca 0-3mån och den undre passar ca 3-6mån. (Sen varierar huvudmått på bebisar och barn så kontakta mig om du vill ha mer exakta mått ♥)

 

 

Sen har hon börjat med nya projekt!

 

Nya projekt: Amningsfiltar, våtservetts/blöjfodral, bältesskydd till bilbarnstol/vagn, Vagns dynor m.m Dessa ideer är under utveckling fortfarande och ni meddelas när dem finns att köpa på beställnig <3

 

Kommer blogga om varje jag köper Som sagt :)

 

Alice trivs fort jättebra med sin åkpåse! :D och liam också då. men han vill mest ha den som mysfilt. haha

 

 

Sen har vi även provat hoppgungan.  men hon e nog lite liten.. haha

Hon kunde ej ha armarna i som man skulle :P men hon tyckte det va lite småkul iaf...hehe

   

 

 

 

 


Av Maria Jensen - 28 oktober 2013 20:59

Som ni vet så har jag frågat linda hirvonen om hon ville sy en amningsfilt till mig.

Hennes svar blev såhär.

Tänkte mig göra en som du kan ha runt axeln/hals med lite övriga öglor runt om så kan hon ju ha den som mysog filt med o så kan du fästa leksaker m.m i den med :-)
Med vitt trikå tyg :-)

Och hon hitta detta tyg till utsidan!

Älskar det! !

Av Maria Jensen - 28 oktober 2013 20:45

Ååååhhh. Jag e kär i deras byxor!!!

Måste bara köpa dom beiga i första hand. Haha

Eller ge mig i julklapp ;-)

Av Maria Jensen - 27 oktober 2013 10:28

Jaa idag gjorde jag o barnen scones till frukost! Blv gott!! :-)


Peppar peppar att liam inte har magsjuka iaf..
Hans ögoninflammation verkar ha gått bort men hosta p snorig som sören e han.

Och gick in till han inatt o för han va ledsen då satte han sig upp o bara tok kräktes.
Hela sängen, mig o sig själv :-( lilleman!
Sen fick han komma in till oss o sova.
Inte kräkt mer så var förmodligen hostsn o snor. Hoppas!!

Alice har ju börjat m smakpotiner. Hon e inte så förtjust. Haha men igår prova hon
Sötpotatis m majs. O det verka hon gilla :-)

Av Maria Jensen - 26 oktober 2013 21:32

Yes yes! Såg precis detta hörrni.

Imorgon 27/10 gäller köp 3 betala för två
Hos linda Marie hirvonen! Billigaste varan gratis ! :-) gäller alla beställningar som görs under morgondagen :-)
L.M design made for you !
Länk hittar ni på min sida samt i tidigare inlägg :-)
Passa på och fynda fina julklappar lr bara lite vardagslyx! :-)

Passa på och

Av Maria Jensen - 26 oktober 2013 18:04

 


Alltså jag hatar att vara iväg och handla och så  vill hon ha mat och man ska krångla med halsdukar och 

allt och hon blir ännu argare.. haha


Då kom jag ju på måste ju finnas amningsfiltar!!


hittade detta när jag googlade :) http://favvo.me/sv/amningsfilt/


Någon som provat?


Fråga precis Linda L.M Design Made for you om hon kunde tänka sig och sy upp en.

Isf köper jag en av henne.  det e typ akuuut! hahhaa


Annars får jag beställa på nätet. är ju bara 129kr om man vill ha en enkel.

Men hade varit roligt som sagt om hon hade sytt :)


Ska gooogla lite mer så får vi se vad jag hittar ;) 


)        

 Finns ju en maaassa varianter :)      




tjing så länge :)

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards