Jensen

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Maria Jensen - 25 oktober 2013 22:36

Åh vilken fredag. Riktigt trött e jag och ska faktiskt sova nu! Liam somnade äntligen!
Han e såå förkyld stackarn samt att han har ögoninflammation på båda ögonen.
Så är tuffa nätterna!

Idag har vi bara myst heeela dagen och liam fick faktiskt pizza till middag!

Förresten ang rakpermanet ska jag försöka få tag i alla matrix opti smooth produkter ocj göra en varm behandling :-)

Up date kommer ;-)

Sen har jag hittat nytt projekt. Har bett
Linda l.m design made for you att fundera över om hon vill sy överdrag till min bärsele. Har en grå ergobaby bla :-) alice älskar den så ska se om hon kan.
Klart man kan köpa men hade varit mer personligt och roligt och köpa av henne.

Finns ju ett litet "vindskydd" men vill ha nått kraftigt som passar nu till höst kanske tom som man kan ha lite i regnväder lr så :-)

Så jag ska leta måttband o mäta lite till henne så får vi se.. :-)
Kommer blogga om det isf :-)

Nått i denna stilen tänkte jag :-)

Men nä nu vill alice amma så får snabbt avrunda :-) Godnatt!

Av Maria Jensen - 25 oktober 2013 16:02

Här kommer lite nyheter som Linda har sytt upp :) såååå fina tycker jag :)

   


uusch jag e bara såååå trött!


både liam och alice här sjuka och liam har även ögoninflamation på båda ögonen!


Så sömn vad e det? hehe


Men idag har vi iafall myst en massa. hääärligt!


Ikväll får det nog bli kinamat och alkoholfritt vin med maken :)

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards