Jensen

Alla inlägg under maj 2012

Av Maria Jensen - 30 maj 2012 23:40

Hhaha ooooj va länge sen jag blogga....allt bara springer på tycker jag.


Liam och jag har varit i England i 13 dagar...vi hade toppen och både hans tänder hann helt komma

upp och han lärde sig gå längs väggar.


Han var så duktig så och jag hade så trevligt!! steven och tess...taaaaaack för allt..ni e underbara!

Saknar er massor..er och barnen!!! (ge dom en puss om ni läser detta ;) )

Och saknar och få mina kläder strykna... hehe. (kom hit o stryk tessss ;) )


Flygresan gick ju sådär...var en som svettbomb när jag kom fram båda gångerna!!


Första resan gick ju allt åt skogen..hahah. Nädå men dom tog vagnen direkt på flygplatsen i danmark.

så var tvungen o bära två väskor plus lilleman till planet...var sent ute så hann aldrig in i taxfreen...morr.


På flyget så satte jag mig längst in( gör aldrig om det) och det var så lite plats och liam ville inte sitta

fast...  Och han fick ett ballerina kex... tror du inte en snubbe i armani kostym kommer och sätter sig brevid..

första liam gör e och klea kex på hans kostymarm... så mamma får snabbt ta våtservetter och försöka torka av..

hehe. Sen försöker han sno mannens papper och kladda ner dom..

När jag äntligen avstyrt det så sätter sig en snubbe med fete affrot framför oss..

vilket liam tycker e jääättekul och dra i.... sen tar han nästan sönder den lilla grejen man har för flygfönstret..

hahha..han somnar 5 min innan vi landar så får släpa på han och väskor och skit en gång till tills jag tillslut får min vagn... hhaha


och på hemresan e han snäll...somnar direkt efter vi lyft och sover hela resan.

Sover när vi ska gå av så får föröska ta allt igen..men då sitter jag bredvid en snäll man som hjälper mig

med skötväskan och så ända tills vi ska få våra väskor...TAACK!!


Men då har dom gjort så att dom anhöriga ej kan  komma in och hjälpa en med väskorna på bandet.

så får ha en sprattel liam i ena handen...vagnen i andra och försöka putta vagnen som jag ska ha mina väskor på med armbågarna typ.... hahah ja vilken cirkus... allt borde filmas! :P


Kommer lägga upp lite bilder imoron på allt...pallar faktiskt ej göra nått av de idag...hehe..och

skriva mera och kolla hur jag stavat allt...haha nu bara skriver jag lite ;) hehe.


Annars i england så har vi shooooppat och kollat rugby och ätit god mat och allt.

Vi fick ta callums sovrum jag o lilla fisen..så tack för lånet ;)


Oliver tyckte nog vi shoppa lite mkt för så fort vi kom in genom dörrarna på Primarkt tex(mitt favvo stället..mohaha) så sa han bara. Noooo, Dont like it!! back back!!! (han satt i vagnen ) haha.

söte!!


När vi kom hem så hämtade farmor och tuva oss...ooh som jag saknat min lilla tjej!!! <3


Saknar allt liv och buller och bång!!


tess o familj...koooooooom hit nU!!!


Sen har vi hunnit varit på lomma beach och badat och varit på lommafesten med båda barnen och

jaa en massa.


idag fick jag en fin cykelsits och hjälm av mina snälla föräldrar till liam.

Så pappa var över efter jobb och han o tony montera ihop den medans vi såg på fotboll.

Så tuuuuuusen tack för den!!!


Nää nu vart det allt och ingenting jag skrev..haha men nu orkar jag ej mera.

Nu blir det för fabian sängen!!


naaatti natt!! <3 Som sagt mindre kladd,BILDER och annat kommer imorgon...lr övermorgon :P ehhe

Av Maria Jensen - 4 maj 2012 15:05

Jaa i fredags hade vi fest för andrea...det var sååå trevligt!! :D


Jag,bea,tony,bella,patricia,andrea,ståhl,fredde,da
shia och elisabeth..det vart aall in ;) haha

Vi grilla och hade jävligt skoj :D


På söndagen åkte vi sen hem till mamma o pappa för min moster britt ifrån sthlm va nere..så käkade

lite middag och sen körde vi henne till flyget.



Sen på valborg så var vi hos bella o patricia. väldigt trevligt och mycket god mat och många skratt..

     

väldigt mkt politiksnack med..hehe ;)


Sen i tisdag så skulle jag o älsklingen in till potala i malmö o äta och jag skulle tvätta sen kl fyra..

Men inget blev som vi tänkt och slutade med att vi stack över till danmark...haha.

     

Vi gick på ströget ( jaa vet att det ej stavas så :P ) och gick på restauranger och köpte lite små grejer

och åt gott..och såg mycket av danmark..känns som vi gick tio mil...hehe.

vart iaf JÄTTE mysigt...vi kom hem först halv tolv på natten :D

     


Sen igår så resten av dagarna har jag förberett inför Englandsresan..vi sticker ju på Onsdag..jag o liam :D

Ska bli såååååå kul!!! :D


Nääe nu ska jag åka och hämta min mobil på elgiganten..den som alltid e trasig...hehe.


Ciaaaaao

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards