Jensen

Alla inlägg under februari 2012

Av Maria Jensen - 23 februari 2012 09:32

Jaa det var ett tag sen. Har inte hunnit skriva så mkt..varit en hel del..eller inte orkat e kanske mera rätt..hehe.


jaa vad ska man säga det har hänt en massa ;P


Våran prins har hunnit bli 7 månader redan!! hihi..så snabbt det går. galet.

 

Nu säger han heeej hej hej hej heeeeeeeeeeej..haha så söt.

Försöker få han o säga mamma nu! han har sagt mam någon gång o haappp... hehe men inget riktigt än..


Han e verkligen en marodööör..hihi. han drar ner ALLTING i sin väg.. springer i sin gåstol och drar allt han

kan få tag på.  Favorit just nu e mammas lila gardiner.. morr :p hehe


Sen har vi varit på badhuset hela familjen..här i kävlinge på Vikenbadet. Eller två gånger har vi på bara en vecka..hehe. Dom har sååå varmt i vattnet.. skönt..hehe.


Och nu ska Tuva in på Simskola...en badvakt titta på vad hon kunde o så och hon är en "krabba" :)


Så ska se om det finns plats på Onsdagar nu :)


jaa vad har hänt mera då..


Jooo fick världens bästa Alla hjärtns dag pressent av  min babe!!


 

fick en super go parfym som ja velat ha länge..men inte köpt för den e så dyr! och sen mitt favorit vit!
ASTIII CINZAANOOO!! Mumma! :D

Trodde han bara skulle ner om och hämta upp kinamaten inför kvällen så kom han hem med det :D så glad jag vart!


Sen har jag gjort min tatoo på armen!! Min Liam tattoo..wiee. äntligen blev den av!

Gjorde den på Heartbreak Tattoo  och det var Sara-Li som gjorde den.


   



Så grym hon var!

SKa fylla i den lite nu och sätta lite mer färg för nu har det försvunnit ganska mkt under läktiden och ev sätta dit

någon fler stjärna.. men jaa det kommer :)


Och sen är det dags för att dra igång mitt nästa tattoo projekt! ooh...kroppen ska fyllas m bläck ;) eller inte hela men..hehe :P


ush ja har varit såå kass nu dom senaste dagarna. Sen i söndags. har varit helt golvad.

knappt orkat ta mig ur soffan.. =(

Så tony har tagit liam en massa och stannat hemma från jobb för att ta hand om honom..

Så taaaaaack älskling!!


Men nu e jag iaf back on track :D

Nu ska vi snart till Morfars jobb   och hämta  kvittot till min telefon.. Den har dött heelt nu.

Så måste lämna in den IGEN..suck..

   

Men som brallan ( Malin ;) ) sa..lika bra e väl det...fick ändå inte fram sms o samtal o sånt helt så..hehe.


Men nu så somna fisen, mitt i allt..hehe..så jag får väl vänta lite...jaa dom öppnar ändå inte på hans jobb förens kl 10 så :)



Juust ja!!  IDAAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA ANNA LARSSON ÅR!! ;)

hiipp hipp hurraa snäckan!

 

oooh som jag saknar dig, ska du veta!! vi mååååste ses snart. Liam längtar efter dig oxå!  

Hoppas iaf du får den bästa Födelsedagen snäckan, det e du värd!!!


Nääe nu ska jag packa klart alla grejer så vi kan sticka när liam vaknat.

Ska packa ner mitt usb minne så kanske vi åker förbi farmor ingrid och lägger över säsong 3 o 4 av Tre Kronor!! haha. Det e skit ball..tom älsklingen tittar på det med mig nu ;) hihi.

   


Har dom här dagarna kollat på rederiet..haha det e oxå såå bra :P

Snacka om gamla minnen..haha.

 


Nääe nu har jag inte tid..ciaaao! :)

 

Gudmor o lilleman på Leos lekland  


Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards