Jensen

Alla inlägg under augusti 2012

Av Maria Jensen - 6 augusti 2012 09:38

Tänkte precis jag skulle ta o titta till min blogg o skriva lite..och ser att det ju för tusan inte har bloggats sen i maj! :P


Får skylla på en busig 1åring och semester ;)


Jaaa tänk min lilla buspojke har blivit 1 år!!! :D


18 JULI 21.46 för att vara exakt!!  var har tiden tagit vägen?? <3


       



Han kan gå nu jättebra och reser sig upp själv utan problem och allt...mammas stora pojke!! *Stooolt Mamma*



Sen har våran älskade Tuuuvaluvan blivit hela 5 ååår!! :D 13 Juni 07.04 för att va exakt där ;)

 

       


Så stora barn vi fått!!



Sen så har vi Nyligen semestrat på High Caparral med Bella,Patricia o Anton och Linda,Palle o Saga :D


                 


Var mycket trevligt! Bodde alla i en 8,bädds stuga :)


Jaha var har hänt sen?? Allt och ingenting? ;) haha.


Vi har fått fixa i trädgården här hemma så snart blir uteplatsen klar och trädgårdsingången :)


Sen har liam fått sina 1års sprutor..vilket hans ben svullna upp massa o han fick feber =(

Men han va så duktig när han tog dom!!


Nu e han 76cm och väger nästan 1060,5 kg :D


Ooj just ja..vi hade ju stor främmen på besök! ;)  Tonys kusin Krille med Familj! :)

Marika och alla barnen, Cornelia,Emma,Lizette,Alexander och Kristoffer. Så tuva stooor trivdes

att få leka med alla barnen :D


Vart supertomt när dom åkte! haha..vi visste knappt vad vi skulle hitta på ;)



Sen har även jag o liam hunnit vara en sväng till både Umeå och stockholm!

Och till Umee gjorde vi sällskap med Mormor! :D

         

Det var verkligen trevligt...och sååå kul o få träffa alla igen..och så ledsen jag inte hann träffa flera stycken =(

Men vi kommer hem o hälsar på snart igen och då SKA vi hinna med alla :)

Stannade bara i umeå 9-12 så var fullspäckat schema med andra ord!

 

 

Sen har vi även hunnit bada med Patricia Anton o lilla Molly <3


var så tidigt som i maj tror jag...men sen har vi knappt varit på stranden för det har varit FÖR varmt för Lillemannen.        



Nääe nu måste jag ta o röja här medans lilleman sussar...så Ciaaao...ska blogga snart igen :P haha

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards