Jensen

Alla inlägg under december 2011

Av Maria Jensen - 6 december 2011 22:11

Hahah jaa haft en riiiktigt rolig dag med mr don dragge. fan va vi har garvat..haha.


Åkte först o lämna lite grejer hemma hos han o karin sen åkte vi tillbaka till burlöv c o gick runt där.

   

Kolla lite julklappar o sådära.


Först gick vi runt o han handla lite klappar och sen gick vi o käka på Wook nånting..hehe.

Tog iaf en tikka masala o dragge tog någon wookgrej.

   

goooot daamn va god min mat var!! guuud! länge sen jag åt nått så gott faktiskt..hehe.


Sen så gick vi runt lite till  och snacka o kolla.  och sen träffa vi på jimmy ringström som skulle

in o handla tomtedräck till sin tös och sen träffa vi på tonys mamma.

Så vi små snacka lite där o så.


Sen så bestämde vi oss för o fika på espresso house.  

vi tog varsin stor chailatte o pepperkaksmuffins..MUMMA!!

   


Det var med riiktigt gott!!


behöver ja säga att jag knappt orka någon middag sen? hehhe ;)


Sen så lämna jag av dragge hemma o åkte hem o gosa me lilleman.


Han va såååå snäll när vi va ute..sov mest hela tiden sen så låg han bara o titta o skratta...mammas gospojke!!


Dragge e elak!! Han sa liam såg ut som John Belusi i blues brothers!! hahah så elakt!!

 


Så sa jag nääe men han e inte lik alls..okej likadana kläder nästan idag..men john e ju liten o tjock.

Så skratta dragge o sa jaha men va e liam då? hahhahahah mnin lilla tjockebubbe!!


Sen när vi skulle gå till bilen kom en till skön kommentar :P






Jag står o ska packa in Liam o vagnen i bilen. Dragge - behöver du hjälp? Jag - njääe det.. Dragge direkt - bra, behöver du mig finns jag i bilen! (sätter sig nöjt o stänger dörren) haha knast,schysst ;-)


Sen när vi sätter oss i bilen så gosar han lite med liam o lekar med han.

sen håller liam på o somna..då säger dragge.


-Hallå,hallå...liam liam.. Aaaamen löönt!! han e ju helt väck.


Så garvar jag o säger..men han håller ju på o somna..haha så kan man inte säga då :p


-Jooo, han stirrar ju bara ut i tomma intet...helt väck.


Hhaha han e för go min dåre till vän!!



Liam somna redan kl åtta idag..wiee!! tuva somna halv nio och tony somna redan på soffan vid halv åtta..hehe


Så  jag har fått massa egentid...fast idag var det lite tråkigt faktiskt..hehe.


Ska nog ta o lägga mig nu så jag får sova nått innan huliganen ska ha mat.



sååå godnatt på er alla!!


Ciaaaao !! <3

 



Av Maria Jensen - 6 december 2011 08:54

Jaa nu var det ju ett tag sen igen... hehe.


tjaa vad har häntt senast..joo har varit på julkonsert med mam o paps kör m Sanna Nielsen.

Tillsammans med underbara Andrea!! :D  

Riiiktigt bra var det faktiskt. Sån julstämning man fick. skit mysigt!!

     


Sen så har jag varit med lilleman på BVC nu väger han 7330 och är 64cm lång.

     


Den 19.e är det dags för 5 mån sprutorna =( Uush..

 


Sen så har jag fastnat för kinect..haha. sviiin kul!! ;)

     


Sen har jag fått in mina 45min promenad på morgonen o 20-30mins dans på kvällen.

Duuktighets poäng till mig!! heheh ;)

     


Tjaa undra vad jag o liam ska hitta på dig?

Blir ev o åka in till swedbank i landskrona o luncha med pappa/moorfar...men vi får se om han kan :)


Aannars så har jag väldigt stor lust o åka o snacka med två tatuerare om min tatuering!

 
Vill ju helst ha den innan jul... Men ingen verkar ju kunna det..lr vara för dyra.. hehe.


Men det måste bli bäääst så kan inte gå till vilken tatuerare som helst..hehe :P


Har gjort lite små ändringar men nu e jag helt klar med hur jag vill att den ska se ut o med färger!!

Men får snacka med tatueraren först o se om det går :)


Fan jag har sån lust o resa någonstans eller gör nått!!


Helst vill jag åka till england men det hinns nog inte med innan jul =(

 

har inte fått mitt nya pass med mitt nya efternamn heller eller lillemans pass..suck.


Men annars sen spahelg...eller åka till stockholm eller vad som! göra nåått!!

     


Annars hade ju Thailand varit trevligt det med... hehe ;)

 


Jaa vi får väl se vad man kan få till..hehe.


Näe nu måste jag ta hand om huliganen..får skriva mer sen ;)


Ciaaaaooo!

 

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards