Jensen

Alla inlägg under november 2013

Av Maria Jensen - 27 november 2013 13:13

Är det någon som har dessa fina kläder hemma o vill sälja till mig? ?
Dom första tre klänningarna/tunika
Går bra i 62-74!
Resten helst i 74 men 68 funkar med. Då alice är precis mitt emellan :-)

Av Maria Jensen - 27 november 2013 13:09

Titta sååå fint Hårband linda har gjort!

Kolla in hennes nya band, spets o kantband :-D
Perfekt till jul o nyår eller bara för vardagslyx :-D

Av Maria Jensen - 27 november 2013 13:03

Jaaa jag kan säga att jag e Newbie hooked!!
Lite av alice nya Newbie hög!

Har även lite kläder i stl 68 o 74 som jag ska sälja om nån e intresserad ;-)

Jaaha då har man blivit förkyld igen. Blä!

O Alice e med sjuk. Men trir det är hennes sprutor som spökar!
Hon fick dom i måndags! Men hon har sa inte ett pip o bvc sköterskan fick tom ett leende efteråt!

8551 gram o 68 lång.
Min stooora tjej!!

Av Maria Jensen - 24 november 2013 21:42

Jaa oj. Nu har jag inte bloggat på länge.
Men har opererat mig och haft mkt upp.

Infann mig på op 14 nov 06.00
Allt gick bra men var mega trött och hade ont. Sov typ konstant i två dygn. Hehe

Sen har allt lallat på och börjar bli bättre nu. Är sjukskriven till den 26.e

Och hörrni. Även om jag ej bloggat hoppas jag ni fort kollar in l.m design made for you!! ;-);-)

Hon har även börjat sy blöfodral och vptservettsfodral :-)

Här kommer lite bilder med hennes senaste och lite nya tyger osv :-)

Glöm inte o va ute i god tid om ni ska beställa några julklappar ;-);-);-)

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards