Jensen

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

Härlig påsk och liam kan säga Mamma!!!

Av Maria Jensen - 8 april 2012 21:56

Haft en mkt bra påsk :) Tess m familj e här..så e sååååå kul och träffa dom igen :D

Och tuva o liam älskar o leka m sina kusiner :)


Dom kom i tisdag ! så jag hämta tuva tidig,sen åkte vi och handla för vi skulle fixa tacos

och sen åkte vi till lomma minizoo för hon ville mata kaninerna och hälsa på geten zara!

jag HATAR GETTER!!! dom e hemska o ser elaka ut och har hemska ögon... haha

 

men hon tvinga in mig och sen när jag väl vant mig där och liam fått titta lite

vill hon såklart gå in tll dom svarta getterna... (dom ÄR elaka..) hah så där sprang

jag runt m liam på armen som en dåre.. och dom jaga mig =( haha


Sen sms.a jag tonys mamma för att höra vart dom var..(tess m familj kom till flygplatsen i köpenhamn)

Då var dom redan i svågertorp!! haha

Så vi fick skyyynda oss hem till tonys föräldrar och snabbt som attan fixa fram tacosen... hehe


Lilleman har tyvärr blivit sjuk =( Ögoninflamation,snorig som bara den och hosta..stackarn

plus lite feber och tänder påväg =( Inge kul det!!


Men han e glad iaf emellan allt :)



Och nu kan han säga MAMMA MED!! WIEEEEEEEEEEEEEEE!! hahah.

Bästa som finns och höra!!!


Fast han säger pappa mest plus att pappa fick första vinkningen.... =( morr :P hehe.

 


Förresten i fredags så var vi alla hos mina päron på middag. mkt trevlig och god mat som alltid :D

Pappa lärde callum spela lite gitarr..hih ;)


Idag tog tony ungarna till lomma så jag sov från 11 till 14.45 skönt! hade sovit längre om inte

älskingen ringt o väckt mig :P hehe.


Sen städa jag hela huset och gjorde "efter påsk fint" hahha.

Sen kom steven o hämta mig och vi åkte o åt i lomma.


Haft en bra påsk fast lilleman varit sjuk stackarn!



Förresten i torsdag så var tuva på påskfest! så fick göra henne påskfin på morgonen och sen köra henne

till dagis :) hon va så söt! sen åkte vi till burlöv c för att köpa födelsedags pressent till farfar..och

då fastna vi självklart vid allt påskpyssel... tjaa vad hade jag trott! hahah.

   


Förresten sa tuva nått roligt härom dagn.


tuva- Mamma får jag fråga dig en sak?

jag- jaa vadå?

tuva-vad som heeelst?

Jag- haha jaa vadå?

tuva- varför finns jord och hur har det blivit till?

jag- jaa kan du inte fråga pappa det ist?


Hahah vad ska man svara på det..haha :P



Förresten...Liam äter BARA gröt på bruk... blir ju svindyrt! :P hehe.

   

köpt all pulvergröt som finns men han bara kräker av det typ...

men gröt på bruk slukar han... hm :P


Sen e hans favoritmat för tillfället hipps nudlar,skinka och grönsaker... haha

 

Inte e det mammas mat iaf... morr :P

Och hans favvo "kex" e Hipps Riskakor m leverpastej o smör.. haha :P

 

Näe nu måste jag nanna..ska börja blogga ifrån mobilen ists så man kan skriva lite varje dag.

får lägga in bilder senare :)


Ciaaao!!!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:32

Här kommer lite mer som e till försäljning ;-) Overall använda 1 gång stl 68 men e stor i storleken. Fin bumboostol knappt använd! Klädpaket stl 68-74 Skor använda 1 gång. Stl 39 Byxor stl 42 (strech) Jacka ifrån Zara stl 42/44 ...

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:25

Någon som e sugen på och köpa dessa för inte en allt för dyr peng? :-) Dessa i stl 68 Eller denna i stl 62 :-) Allt e givetvis utan fläckar eller hål! En åkpåse o bruna Newbie byxor e tex bara använda någon gång! :-) ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:26


Jaaa... jag älskar den serien!! Haha. Såg på avsnitt tolv idag m tony o väntar på att 13 ska släppas... skulle ju sändas ikväll men har ej kommit ut än :-( ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:23

Eller nått sånt! Hahah

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:21


På Spelkvällen i lördags. Skulle jag o Patricia rita en känd person... Vi tyckte det var på pricken likt!!!! Så hahahha. Vem e detta?? ;-);-) ...

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards