Jensen

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Maria Jensen - 26 april 2012 18:10

Tredje gången jag försöker skriva....haha


liam drar ut min internet sladd och datakabeln så strömmen dör...och han gjorde det precis igen..fast var

bara internet nu...hehe



Vi har iaf vari på Date med Linda och söööta Noelia idag!! :D




 



Var hur mysigt och trevligt som helst..och jag fick min älskade chailatte idag..hehe.

fast liam välte ut lite :P


ååh va noelia är söööt...!!! Jag vill oxå ha en till!!...jaaa tony EN till!!!!  hahaha.

Trebarns familj is the shiiit..eller? hehe ;)


Liam ville knappt sitta still under fikaat...haha. han var överallt och han och noelia pratade en massa med

varandra ;) hehe.


Vi fick även en jäättefin bil av dom som liam redan leker med..han älskar bilar :)


nääe nu får jag börja med middagen...jaja ni känner mig...får bli rester ifrån igår...

ni kan lägga ifrån er telen och ta bort nr till brandkåren ;) hahah.





Ciaaaao!

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards