Jensen

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Maria Jensen - 25 april 2012 09:47

Japp idag håller jag snäckan hemma ifrån dagis....vi ska träffa upp Andrea o lilla alexandra och

   

bege oss till skattkammarön i lund..ska bli roligt :)


Sen ska vi hem och laga god mat och ha myskväll..ska bli härligt :)



Håller på o fila på min nästa tatuering nu..så ska ta mig til Studion i Lödde nu och prata med Sara-Li :)

 

Hon ska även få fylla i den tatueringen jag har och ska ev sätta in lite mer färg...ooh längtar!!



Nääe nu hinner jag faktiskt inte skriva mera, måste packa ihop barnen och fixa allt.


Nu ska jag lyssna på Våran brölloppsång jag gick in till medan jag packar ihop mig !! <3



ciaaao och ha en bra dag alla!!

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards