Jensen

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Några fulla dagar!!

Av Maria Jensen - 4 november 2011 09:02

Jaa oj vilka fulla dagar jag haft! hehe


Nu blev jag helt senil o glömde vad jag gjort på Måndag hehe. så får berätta ifrån Tisdag :P

(Men måndag vart det iaf powerwalk..45min..hehe)


i Tisdags så vart det Powerwalk igen 45min o gröt o juice och sen var jag o liam o åt Mellis hos Wenche! och hade ett trevligt catch up prat o gofika.

och muums så gott med pepparkakor..hehe.

  påväg hem till wenche !



I Onsdags så var jag Först på Mammaträff Hos Mie Rosén Larsen i Bunkeflostrand! :)

Var mycket trevligt!! Fast blev Jag och Tre Danskar.. hahaha. o alla vet hur bra jag e på danska.. hhe

hör ju inte ens skillnad på grov skånska o danska :P hehe.

 

Men var trevligt iaf! :D och vi fick även in en 1½ timmes promenad o snack. mycket uppskattat!


Sen åkte jag till jobb (Mariaskolans Förskola)

  och hälsade på samtidigt som jag skulle hämta Cissi!  åh vad jag saknar alla er

och saknar o jobba, faktiskt!  


Sen åkte jag och Cissi och fikade! Muumaa!! Morotsmuffins o Chailatte på Hansa.

Sen gick vi o kolla lite i La Make affären. skit cool!!


Sen åkte jag o Liam på bvc!


Sen så åkte jag till Tonys mamma o fixa lite..och duscha o lite sånt medans hon passa lilleman.

  Sen vart det lammgryta där. Mumma!!


Sen så var det dags för mig o liam o packa ihop igen o åka o leka lite med Draggeman o Robban!!

och åt väärldens godaste kaka där!!   shit!! ( Gick ju bra med min diet.. hehe )

 

Så hoppas fan inte dom ätit upp sista biten!! hehhe.


i Torsdag så kom Patricia över. Hon hade med sig gofrukost!!

  Så vi dukade upp här hemma och

bädda ner oss i soffan till lite One tree hill o tända ljus! Mys!


Sen så åkte vi till Lomma och hälsade på Emsa! Hon o hennes kille har nyss köpt lägenhet vid hamnen.

Var mycket trevligt.


Sen åkte jag till tonys mamma för o hämta liams vagn. Men blev kvar där..hehe.

    Vi såg lite på tv o åt gott.  Sen kom tony o låke hem ifrån jobb. så då passa jag

på o bada o ha hårinpackning o grejer.  nice!!


Sen åkte vi hem o jag o liam tände ljus o myste i soffan o såg film medans tony åkte till bella en sväng.

 

Sen när lilleman somnnat så gjorde jag en kopp te o åt lite fruktsallad..o såg på Sons of Anarchy( äälskar den serien!!)

och hade bara lite egentid vilket var mkt härligt faktiskt. Även om ja saknade min fina make!!


så idag har vi faktiskt inga planer jag o lilleman.. Pappa tony jobbar bara halvdag iaf så är nice :)

Jaha va händer annars i helgen då...  ingen aning..men ska se om vi sak hitta på nått bara jag o tony barnfria!

Ska även försöka få med han ut på Promenad..hehe

Sen på söndag blir lunch med pappa!!

  Men föörst United kl 11!! :D



Näe nu sover liam så ska passa på o vika in lite tvätt och vara duktig!! hihi.

Eller försöka..får se hur länge det håller i sig ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:32

Här kommer lite mer som e till försäljning ;-) Overall använda 1 gång stl 68 men e stor i storleken. Fin bumboostol knappt använd! Klädpaket stl 68-74 Skor använda 1 gång. Stl 39 Byxor stl 42 (strech) Jacka ifrån Zara stl 42/44 ...

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:25

Någon som e sugen på och köpa dessa för inte en allt för dyr peng? :-) Dessa i stl 68 Eller denna i stl 62 :-) Allt e givetvis utan fläckar eller hål! En åkpåse o bruna Newbie byxor e tex bara använda någon gång! :-) ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:26


Jaaa... jag älskar den serien!! Haha. Såg på avsnitt tolv idag m tony o väntar på att 13 ska släppas... skulle ju sändas ikväll men har ej kommit ut än :-( ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:23

Eller nått sånt! Hahah

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:21


På Spelkvällen i lördags. Skulle jag o Patricia rita en känd person... Vi tyckte det var på pricken likt!!!! Så hahahha. Vem e detta?? ;-);-) ...

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards