Jensen

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Maria Jensen - 7 november 2011 11:16

fortsatt på lördagskvällen så blev det ut och promenar en gång till..hehe skönt faktiskt.

och sen gick jag hem o gjorde lite..

  Crépes..mums!


Japp igår var vi på United Kirseberg  kl 11 satt i babyloungen med cissi!

träffade även daniel ifrån förskolan där o hans goa dotter..mys! :D'



  Sen träffade jag en massa andra goda fina människor ifrån förskolan!

Sååå roligt o träffa er o catcha up lite snabbt   


Och hoppas Jag och Sara får till den där fikan nu!! :)


Sen åkte vi hem till pappa o åt fläskpannka och myste. sen passa han liam så jag fick ta ett bad! skönt!!

 




Sen fick vi åka till lomma innan det blev mörkt så tony kunde byta däck på bilen :)

Sen åt vi kinamat hos hans päron för dom blev klar så sent..muumman!! love kinamat!! ;)

 


Sen åkte vi hem och myste och kollade på Life as we know it ;) hehe bra var den!

 



Jaha då var det Måndag idag då.. Skönt med en ny vecka faktiskt!

Fast jag är ännu mer snuvig nu o liam e lite hes... Men blir o packa på oss kläder o bege oss

ut på våran 45min powerwalk i hopp om att bli lite bättre :)


Sen måste vi även boka in tvättid..suck!


 Sen kom syster tuuuvaa hem idag så familjen blir heeel! vi har saaknat dig finaste                                                   
    storasyster

                                 

Så nu ska vi städa lite o fixa så det blir fint!!



Ciaaao !

 



Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards