Jensen

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Maria Jensen - 5 november 2011 15:55

 


Jaa fy tror jag blivit förkyld igen :(



  Snuvig,Hostar och ont i halsen!  Fy jag vääägrar bli förkyld igen!!


Och Lilleman han hostar en massa stackarn   och sover mycket  


Men vi måste va friska för imorgon

  ska vi på united o till



Pappseeen på Luuunch juuee!!



 

  


Så blir fram med strepsil och nässpray för min del och lite honungsvatten!

     


Sen jag kan jag försöka glädja mig med att jag ska få fixa mina naglar om några veckor

             

och sen ska jag faktiskt boka in mig för en helkroppsmassage! det förtjänar jag!! hehe ;)




Så nu ska jag ta lilleman i famnen slå på Vänner, tända ljus o göra dricka mitt honungsvatten!!

     


Så ha en fortsatt bra lördag allihopa!! Ciaaao!


Pappa tony e i lomma o hjälper farfar Låke med förådet! Så vi saknar honom!!!


 

Av Maria Jensen - 5 november 2011 09:33

Jaa idag fick jag sovmorgon..eller liam vakna halv tre inatt o va pigg o ville prata o skratta...

heheh så var bara o gå upp o..

  ..sätta på en film o amma han tills han somna.  



Sen vakna han nu vid Nio :) skönt!


Så jag o Lilleman begav oss till   föra att handla lite gofrukost till Pappa när han vaknar!

Eller till Mamma o Pappa ;) heheh.


Blev lite Nutella,Apelsinmarmelad,Frallor,Mimossallad,Skinka
o Ost :) Muuumma!

       


Handlade även grejer till en Omelett om baby e på humör för o göra det ist..hehe man kan ju hoppas! ;) hihi

 



Vet inte alls vad vi ska göra idag..så tycker pappsen kan vakna så vi kan bestämma.


O Liam e helt vild...han bara snackar o viftar o sparkar så jag måste ha hur högt på tv som helst för att höra.  

hahahh.  Söööte!!


Näe nu får vi väcka tony! ;)  Ciaaao!

 

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards