Jensen

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Lite update..

Av Maria Jensen - 13 september 2011 08:41

Jaha var har hänt sist då..haha


Fan glömmer alltid att blogga..men har så fullt upp med min lilla son o massa andra saker ;P men ska försöka bli bättre..som jag alltid säger ;) hehe.


Liam har börjat sova lite bättre på nätterna nu :)

       


Så nu somnar han vid 22 och sen sover han oftast fram till 01.45..och sen till 05.30

och sen kan vi sova till 09.45 om jag har tur :) Min lilla älsklingspaj.


Han skrattar aaalltid nu när han vaknar vid 05.30 och vid 9 :D 

Och igår satt han massa med tony o bara skratta o skratta och jollra.

Såå roligt :D


Igår var jag även på en timmes helkroppsmassage!

Såååå skönt!!

Mamma var barnvakt till liam sen hade hon maten klar när jag kom hem tid :D

massagestudion ligger bara bakom deras hus..väldigt passande ;) hihi.


Jag fick det nämligen i pressent av min kära mor o far :D


Jaha i veckan annars så har patricia nästan kommit förbi varje dag.

vi har ätit frukost o titta på one tree hill säsong 7..hehe.

  Myysigt!! :D


Sen en dag kom även dinithi

  och hon fick lite mys me liam med :)  
Så kul o träffa henne!!

inte träffat henne på ett tag :D


Och i lördags var vi hos Andrea och Ståhl. Mkt trevligt. åt jättegod middag

och hade trevligt.


Men skulle lägga liam vid tio så då gick ja in i deras gästrum o råka somna

där i 2½ timme.. hehe.

trevlig va ;) hahah.


Men behövligt!! sen åkte vi hem.


Kom hem vid 03.00 tror jag..hehe.  Så var liam trött o åt bara och sen somna han om.

och jag var super piugg..

  så satte på Zumba o körde ett pass..haha.


Sen i söndag så var min älskade brallan hos oss :D

super mys o träffa henne..vi träffas alldeles för sällan!!


Så roligt o ha sin barnsdomsvän ifrån norrland här nere i skåne!

betyder världen!!

hon är underbaaaaaaaaaaarHAhah vi har många roliga minnen ihopa ;)


Snart ska jag iväg till bilprovningen..fan jag gillar inte sånt.

har aldrig varit o gjort en sån kontroll och jag kan inte sånt ;P hhe

men men måste man väl så..får se hur det går..hah.


Nääe nu ska jag göra mig klar o titta lite på glee ;)


ciaao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:32

Här kommer lite mer som e till försäljning ;-) Overall använda 1 gång stl 68 men e stor i storleken. Fin bumboostol knappt använd! Klädpaket stl 68-74 Skor använda 1 gång. Stl 39 Byxor stl 42 (strech) Jacka ifrån Zara stl 42/44 ...

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:25

Någon som e sugen på och köpa dessa för inte en allt för dyr peng? :-) Dessa i stl 68 Eller denna i stl 62 :-) Allt e givetvis utan fläckar eller hål! En åkpåse o bruna Newbie byxor e tex bara använda någon gång! :-) ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:26


Jaaa... jag älskar den serien!! Haha. Såg på avsnitt tolv idag m tony o väntar på att 13 ska släppas... skulle ju sändas ikväll men har ej kommit ut än :-( ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:23

Eller nått sånt! Hahah

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:21


På Spelkvällen i lördags. Skulle jag o Patricia rita en känd person... Vi tyckte det var på pricken likt!!!! Så hahahha. Vem e detta?? ;-);-) ...

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards