Jensen

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Maria Jensen - 3 september 2011 18:20

Japp idag har vi varit och köpt en bärsjal till lilleman...jag och mor..

eller jag har fått.. heheh.

  typ en sådan! :)

Tänkte först ha en bärsele...men visste faktiskt inte att man bara fick ha dom i tjugo min o att man va tvungen att ta ur dom sen en stund..

så köpte denna..kan dom sitta i hur länge man vill..o han älskade den i affären..men bär den med hela ryggen o allt..mkt skööön :D

får ta kort sen..hehe.

Min ser lite annorlunda ut ;P


Sen har hon även köpt lite kläder min lilla skit har ju vuxit ur alla 50 o 56 kläder så han e stooor nu ;D


Så mysigt...för varje morgon när han vaaknar nu så böjar han jollra och skratta. Så underbart!! vill bara äta upp honom ;) <3 bästa älskade ängel!!


Sitter nu och kollar på lite sidor på nätet för ska be faster tess köpa lite kläder o saker till han ifrån england..allt e ju så mkt finare o BILLIGARE där..


  Sen ska jag fixa pass till honom så vi kan åka till england inna jul <3

Saknar ju mina skruttar där borta!!  

Ska även göra min liam tattoo i England tror jag <3


Så nu är vi i lomma hos farmor o farfar och hälsa på.

SKulle ha middagsgäster men det blev visst inte av. :(

Men mysigt o va här..ska bada snart o bada med liam igen tror jag, han ÄÄÄLSKAR ju o bada..hihi


Ska även bruncha med mammsen imoron ska bli mysigt o himla gott ;P


sen får vi se vad vi ska göra resten av dagen..


Pappa o tony ska ju till kullen o fiska o grejer.


Nääe nu ska jag gå o pussa på min kära son lite som myser i farmors knä ;)  

ciaaao.!

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards