Jensen

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Maria Jensen - 2 september 2011 15:27

 


japp idag har jag o min pojke bara legat o myst o tittat på one tree hill..hehe.

Vi gick ganska nyss upp ur sängen..hehe


Så nu måste jag städa medans lilleman sover lite innan pappa tony kommer hem.

bella o bobo ska tydligen komma o titta på fotboll.


Nu  så måste jag ta o ringa min massör med o boka in en tid för

helkroppsmassage som jag fick i födelsedagspressent :D


Hm undra vad som ska hända denna helg..har faktiskt inget planerat alls..

skönt för en gång skull :)


Nääe nu blire styrka kläder o städa.


Ciaao :)

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards