Jensen

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

<3 Världens Bästa Liam Jensen !! <3

Av Maria Jensen - 24 juli 2011 13:29


  LIAM JENSEN   


 

Den 18/7-11 kom världens bästa Liam till världen!!

Kom Kl 21.46, vägde 3450 G och var 53 cm!


Efter nästan 17 timmar med allt så kom han ut!!


Pappa Tony fick klippa navelsträngen och det gick bra fast han såg lite blek ut..hehe :P


Åååh sån kärlek jag känner till denna lilla filur!! Tog några nätter innan jag ens kunde släppa han med blicken..hehe.  Ville bara ligga o titta o snussa o pussa på han hela tin.. världen finaste lilla krabat!!

  Är en vääääälidgt stolt Mamma ;)


Vi stanna bara knappt ett dygn på patient hotellet..sen åkte vi hem.

Tony åkte o hämta Tuva innan vi skulle fara så fick vi va där o mysa lite alla fyra.


Det första hon sa :

var ååh grattis i efterskott på födelsedagen Lillebror!!

Jag Älskar dig och jag ska lära dig att gå!

haha. Så jävla sött!!


Han sover sådär på nätterna.. hehe. men börjar gå bättre.

Inatt vakna han o skulle äta vid 00.10, 02.30 och 04.30..och sen sov vi till kl 09.18 då han ville ha mat igen ;).


  Tuva Kom in till oss vid två tiden så blev lite trångt i sängen på pappa tonys halva..hehe :P



Vi tacka alla fina för alla saker till honom!!  


Vi har även haft lite besök redan och det har varit mysigt!!
Bella,Patricia o Anton har varit här några gånger och Rebecka,Jimmy o Jonna och sen Mamma o Pappa och Tonys föräldrar och Steve,Tess,Callum o Oliver som e här på besök ifrån England!!


Har fått en maaaaaaaaaassa grejer av dom !! Tusen tack hörrni  

  En av alla saker...skit frääck!!   


Vi var på återkontroll i Torsdags..allt så bra ut och han hade gått ner till 3220 g..

Så det var inte så farligt. :)


Åh nu måste jag sluta måste ta o pussa lite på min söta son..hehe

    

Även passa på o sussa lite när han sover o tony o tuva e på media markt.


Ska bli bättre på o blogga nu...varit lite slut..hehe.


Ska skriva min förlossningsberättelse med snart ;P



Hej Svejs.

 
 
Kusin Malin

Kusin Malin

25 juli 2011 17:56

GRATTIS igen, även om man får höra det tusen gånger!! ;) Hoppas han får användning för bodysarna! Kraam!

http://barbamalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:32

Här kommer lite mer som e till försäljning ;-) Overall använda 1 gång stl 68 men e stor i storleken. Fin bumboostol knappt använd! Klädpaket stl 68-74 Skor använda 1 gång. Stl 39 Byxor stl 42 (strech) Jacka ifrån Zara stl 42/44 ...

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:25

Någon som e sugen på och köpa dessa för inte en allt för dyr peng? :-) Dessa i stl 68 Eller denna i stl 62 :-) Allt e givetvis utan fläckar eller hål! En åkpåse o bruna Newbie byxor e tex bara använda någon gång! :-) ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:26


Jaaa... jag älskar den serien!! Haha. Såg på avsnitt tolv idag m tony o väntar på att 13 ska släppas... skulle ju sändas ikväll men har ej kommit ut än :-( ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:23

Eller nått sånt! Hahah

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:21


På Spelkvällen i lördags. Skulle jag o Patricia rita en känd person... Vi tyckte det var på pricken likt!!!! Så hahahha. Vem e detta?? ;-);-) ...

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards