Jensen

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Maria Jensen - 12 juli 2011 19:09



Går det o bli stööörre o tjockare? hahah. 


 

Shit gick förbi spegeln var tvungen o gå tillbaka o titta igen..

tur man inte känner sig så stor som man e.. hahah.  detta e galet!! ;)


vecka 39 om två dagar då.. snaaaaaaaaaart över!! :D :D

snälla låt mig inte gå över tiden..!!


Hoppas han kommer den 15.e som det var sagt först ;)

Av Maria Jensen - 12 juli 2011 18:38

Ush ja...trött e bara förnamnet.. och snuvar ihjäl mig tror jag.. hehe


Imorse så vakna tuva rätt tidigt. så hon kom över till våran säng så låg vi och myste och titta lite på bamse.


Sen så gick vi upp o åt lite frulle o sen blev det mys i soffan..

Tyckte så synd om henne.. vill ju ta med henne ut o leka i folkets park

och rida på hästar..  



  eller åka ner till hamnen o mata ankor som hon älskar...

Men har massa feber o e så trött o har så ont :(


Men då ringde farmor o sa hon skulle komma förbi o hämta henne och så skulle hon få sova där tills imoron. så det känns bra.

Ska göra allt för att krya på mig nu så vi kan få ha lite flickmys nu när hon väl har sem.


Dom åkte iväg vid tolv tiden..så jag tog några alvedon och sov till fyra..

då kom älsklingen hem o vi fick packat lite lådor..

men orka inte så länge så gick o la mig efter en liten stund igen o vakna nu..


Är svin trött fort..så blir väl äta och ta lite medicin och sen sova igen.


Så fort jag blivit bra ska jag ta med snäckan på dans förresten.

Vi var ju på min gamla studio Malmö Dansakademi och provade Hello Kitty Dans för 4-5åringar.

Hon ÄLSKADE det sist vi var där. Men eftersom vi ska flytta så är det ingen ide att skriva in henne.

Men vi får hoppa in på lite drop in tider ist :)

     



Sitter nu även och spånar lite på några tattoos jag ska göra när lilleman e född.

Ska tatuera in hans namn på underarmen med datum, tid o lite stjänor o sånt..


Men har alltid velat tatuera in lite av Psalm 23 med på sidan av magen eller nacken.. men jaa det får bli ett senare projekt. ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards