Jensen

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Maria Jensen - 30 januari 2012 13:20

Aah haft den skönaste helgen på länge faktsikt :D


I fredags så åt vi gott och såg på vårt true blood och sen kom jimmy rebecka o jonna förbi.

var väldigt trevligt o blev många skratt då vi spelade kinect ;P hehe.

 


Det är ett väldigt farligt spel om man e lite vild... hehe eller man BLIR vild :P


Sen i lördags så var älsklingen m andreas o anton på media markt o Så var Moster Brallan här och

snackade lite och myste me lilleman! sååå gott o se henne igen så länge sen sist =(

Och sen resten av lördagen så gjorde vi INGENTING!! Var sååå mysigt. vi hade True Blood Maraton..hehe

och sen beställde vi hem hämt mat och myste!!

      (liam ÄLSKAR introt.. han hoppar o skrattar VARJE gång ;P


Sen igår så hade vi date o boo ;)  Liam lämnades till mormor o morfar och vi myste o åkte på

restaurang och åt special founde(ox,kyckling o fläskkött) m pommes o färska champinjoner!

MUMMA säger jag bara..hehe.

   


Sen hämta vi en ledsen liam och har besvärligt m att sina tänder håller på o ploppa fram

och han var så övertrött! sov inte alls bra igår..

stackar. och stackars mormor o morfar..hehe.

Men han hade slutat gråta o sov när vi kom dit, dom hade varit ute på prommis med han.

(ett säkert kort)


Men så snällt dom ställde upp iaf.


Nu imorse vaknade liam 06.45 (sovmorgon för mammsen) och sen låg vi o snacka lite och myste.

Sen gick vi upp o jag plocka lite o satte mig ner med en kopp te och kolla på min

älsklings serie Big Bang Theory!! haha. den e så jäkla ball!!

Ush vakna m feber och halsont o snuvig som fan =(

Nu känns det lite bättre men forfarande hänig och ont i halsen.. blä.


Vi skulle hämta stora syster på dagis tidigt o åkt på öppna förskolan o sen åkt o badat m patricia o anton.

men blir inget av det =( hoppas vi kan göra det imorn ist o jag e bättre då.

hatar o va sjuk!!


Får köra mitt ingerfära te och se om det hjälper :)

   


Nu sover liam gott o jag ska ta och göra lite lunch.


Men först ska jag beställa hem en XLASH! ;) hör att det ska funka så vi får se.

Ska ta För och Efterbilder och lägga ut sen så får vi se :)

Jag e väldigt positiv till det hela iaf ;) hihi.

   


Nån fler som provat det kanske? :)


Ciaaao! :)

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards