Jensen

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Dopgåvor och Lite annat :)

Av Maria Jensen - 28 oktober 2011 15:15

 


  Jaa vi gick igenom lite av liams dopgåvor o sådära o fota och skrev ner allt som

vi behöver för att skicka tack-korten :)  




 


Såååå otroligt mkt fint vi fick!!! och han älskar så många av sina nya saker o jag älskar aallt!! hihi ;)



Jaa nu e hela familjen på Vellingeblomman med farmor..men jag stannade hemma o tvättar ist.. tråkigt

men måste göras o lättare utan barnen.

fan helt tomt här hemma jue..hehe.


Plus tony ringde precis o sa att det inte fanns något torkat renkött att köpa :( någon norrlänning

hade köpt dom 7 sista paketen igår.. MORR!!! va e det för stil? inte tänka oss andra

norrlänningar här nere i skåne.. uuff katastroof!! :P


Sitter o funderar om jag ska beställa mer kort nu..så roligt o ha album faktiskt :)


O förresten nu vet jag exakt vilken tattoo jag ska ha o vilka färger..wiee :)


Plus sitter o tänkte om jag o liam skulle resa till Stockholm snart och hälsa på. Innan vi åker till England.

Har inte varit där på riktigt sen jag flytta därifrån 07 :P det e illa..hehe.

så mkt släkt o vänner o du och träffa där!!

 


Sitter o kollar biljetter nu faktiskt :)  hihi.


Men sen vill jag hem till Ume o träffa släkten o vännerna med!! ,men det e ju så jäkla dyrt.. får nog

bli till våren vi åker dit :)


Nääe nu ska jag sätta mig i massagestolen en stund tror jag o bara mysa!! :)


 


 

Eller spela lite Wii ;) heheh


 

Liam Älskar o spelar wii med pappa ;)



Näääe nu blire tvättstugan igen!! Ciaaao :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:32

Här kommer lite mer som e till försäljning ;-) Overall använda 1 gång stl 68 men e stor i storleken. Fin bumboostol knappt använd! Klädpaket stl 68-74 Skor använda 1 gång. Stl 39 Byxor stl 42 (strech) Jacka ifrån Zara stl 42/44 ...

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:25

Någon som e sugen på och köpa dessa för inte en allt för dyr peng? :-) Dessa i stl 68 Eller denna i stl 62 :-) Allt e givetvis utan fläckar eller hål! En åkpåse o bruna Newbie byxor e tex bara använda någon gång! :-) ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:26


Jaaa... jag älskar den serien!! Haha. Såg på avsnitt tolv idag m tony o väntar på att 13 ska släppas... skulle ju sändas ikväll men har ej kommit ut än :-( ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:23

Eller nått sånt! Hahah

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:21


På Spelkvällen i lördags. Skulle jag o Patricia rita en känd person... Vi tyckte det var på pricken likt!!!! Så hahahha. Vem e detta?? ;-);-) ...

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards