Jensen

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

BRÖÖLLOP & DOP = VÄRLDENS BÄSTA DAG!!

Av Maria Jensen - 11 oktober 2011 07:58

Jaa som många av er gissade så GIFTE vi oss också ja!

   


Kunde inte vart en bättre dag!! TACK alla som hjälpde till att förgylla våran

stora speciella dag!!  


Och tack till den fina prästen vi hade!!


Var svårt o försöka få ihop det så många inte skulle gissa att det var bröllop

på g också.. hehe

Men vart några våta ögon i kyrkan iaf ;) 

Jag kunde inte titta på någon som grät då hade jag stor bölat också!


  Börja med att tony frågade om jag ville gifta mig med honom i kyrkan!
O eftersom jag hade brudklänning på mig fick jag ropa ja ifrån

rummet därbakom.. hihi.


(Tony tänkte fråga när vi redan stod där framme vilket jag inte visste.

O jag överraskade med att ha en brudklänning.. hahha )

Så blev ändring i sista minuten..hihi.  Men vart underbart!!


När han hade frågat så spelade dom Can you feel the love tonight( Vi ville ha med Elton john men lyckades inte fixa skivan) Så kantorn spelade o sjöng den.


Sen fick pappa gå ner och hämta mig så lämnade han över mig!


Sen fick vi stå där uppe o allt kännde så sjukt bra.

Så fick vi kalla fram Steven så han kunde va best man o ge över ringarna

utan att han visste det.

Och jag fick kalla fram tes så hon kunde va min brudtärna! ;)


Sjöng Amazing Grace och sen sa prästen fina ord och sen frågade hon

om vi tager varandra o sånt som vanligt och sen så gav vi varandra våra löften.


- Jag Ruth Maria Roslin, lovar att älska dig, dela glädje och sorg med dig och vara dig trogen tills döden skiljer oss åt!

 


- Jag Tony Jensen, Kommer alltid att älska dig, dela glädje och sorg med dig och alltid vara dig trogen tills döden skiljer oss åt!!


Prästen -  Jaa nu får ni pussas!  

 


Haha och sen sjöng vi tryggare kan ingen vara( Tecken på att dopet börjar!)


Sen hade vi ett uuunderbart dop!!

 

Tess,Steve,Bella o Patricia stod där framme eftersom dom var gudföräldrar!


Och sen fick tuva hjälpa till o hälla upp dopvatten!! och anton med på ett hörn ;)


Sen gick jag o tony ut tillsammans till Björn Afzelius-Du är det finaste jag vet!

 


Jaa nu har jag säkert glömt berätta en massa om både bröllop o dop..men man e i ett lyckorus nu..hihi ;)


Sen bytte jag och vi gick ut till dom andra.


Där Mårten stog och kasta ris på oss! hittar ris i min bh fort :P hihi.


Sen gick vi allihopa upp till Birgitta Salen där jag o mamma hade fixat

iordning. och där fikade vi! Både jag o tony fick lite bröllopspressenter för

några hade gissat rätt..hehe.

Sen fick liam en maaaaaaassa fina pressenter!!

Så ska skriva tackkort snart till alla!!


Sen så åkte vi o dom som ville hem till oss och åkade lite rostbiff,korv,skinka och potatisallad o bröd o ost!.

Drack lite Skumpa,öl och viN!

      


Var såååååååå roligt!! :D väärldens bästa dag!!


Sen höll Steven ett Best man tal..haha.


Sen gick vi o la oss rätt tidigt ;)


Älskar o vakna upp som en gift kvinna o titta på min fina ring !!! ;)


I söndags så var hela fam jensen hos mina o o åt middag med annmari o farmorREENSKAVSGRYYTAblev det. muumma!


sen körde vi fammo till flyget! o igår körde jag annmaari :)


o idag åker fam magnusson/campbell/ward hem :( soom jag kommer sakna dom!

men ska beställa pass till oss nu!

 


måste ju fixa allt nytt nu med mitt nya efternaamn ;)


Näe nu ska jag avsluta tess o familj har vaknat!   


ps. kommer lägga upp mer bröllops o

dopbilder snart. o bilder på vad vi fick

till liam o oss! :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:32

Här kommer lite mer som e till försäljning ;-) Overall använda 1 gång stl 68 men e stor i storleken. Fin bumboostol knappt använd! Klädpaket stl 68-74 Skor använda 1 gång. Stl 39 Byxor stl 42 (strech) Jacka ifrån Zara stl 42/44 ...

Av Maria Jensen - 11 december 2013 23:25

Någon som e sugen på och köpa dessa för inte en allt för dyr peng? :-) Dessa i stl 68 Eller denna i stl 62 :-) Allt e givetvis utan fläckar eller hål! En åkpåse o bruna Newbie byxor e tex bara använda någon gång! :-) ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:26


Jaaa... jag älskar den serien!! Haha. Såg på avsnitt tolv idag m tony o väntar på att 13 ska släppas... skulle ju sändas ikväll men har ej kommit ut än :-( ...

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:23

Eller nått sånt! Hahah

Av Maria Jensen - 10 december 2013 23:21


På Spelkvällen i lördags. Skulle jag o Patricia rita en känd person... Vi tyckte det var på pricken likt!!!! Så hahahha. Vem e detta?? ;-);-) ...

Presentation


Är en Norrlands tjej som bor i Skåneland!

Kommer blogga om min vardag, mammalivet,blivande studier och fin fina produkter ifrån Linda Marie Hirvonen

*L.M Design Made For You *

L.M Design Made For You

Alice Maria Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Liam Tony Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuva Ida Jensen

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards